Fixat och trixat lite....

Jag sitter fortfarande i soffan och myser med hjärtat mitt ... <3
Har precos sett färdigt på hollywoodfruarna, jag bara ÄLSKAR Maria Monazami!! Så mysig! Hon är iallafall något normal. Sen har vi de andra bruttorna Peijvi och Lena som bara är fööör mycke! Först har de cougarfest de lux och snuskar sig med halvnakna pojkar, sen sitter hon och ber till gud innan hon går och lägger sig .... what!?! Det går inte riktigt ihop. Men lite avis är jag att de dricker rosa tequila ... vill också ha!! hmmm .... Sierra Tequila och karamellfärg??? Kan funka ...
Samtidigt som jag försökt följa fruarna har jag fixat lite i bloggen, ändrat lite design ... jag e ju ingen hejjare på photoshop och koder hit å dit så det tog ett tag att fatta, lyckades få ihop nån halvdan blid på paint som header men jag fattar knappt hur man ändrar saker! Får väl duga så länge ... ska tvinga Henrik att hjälpa mig att göra en snyggare header på photoshop sen ... ska lära mig hur man lägger upp klipp från youtube också!! Jag får bara att man kan klicka på länken, vill ju ha att klippet läggs upp på sidan ... mycket att lära mig känner jag. Nu är jag så trött att ögonen går i kors snart ... natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0