God morgon!

Idaaaag ....




Jag har använt (Allt från MUS):

Grunden:

*Cover all mix
*Wonder powder Sahara

Ögonen:

*High tech lighter platina
*Blush baileys (utgått)
*Cybershadow crow
*Eyedust Fame
*Gel eyeliner black
*Eyepencil black
*M/S pollution

Kinder:

*Blush baileys (utgått)
*M/S Love and laughter (utgått)

Läppar:

*Lipgloss rio (utgått)

Jag börjar bli så j**la trött på att inte ha en ordentlig kamera! Henriks kamera har världens blixt så man ser ingenting, och utan blixt blir det suddigt. Min mobilkamera blir bara suddigt och bläää ... Jag måste helt enkelt köpa en systemkamera (försöker övertala mig själv att jag behöver en)
Plus att jag måste ha ny mobil nu för min bara krånglar! Och det är faktiskt sant ... ;) Den stänger av sig hela tiden, laddar inte batteriet ordentligt och börjar bli riktigt seg. Jag har ju bara haft den lite mer än ett år!! Ska det va så!??! Nu för tiden är ju telefoner förbrukningsvara som håller en vecka typ! Jag säger bara det ... när jaaaag var ung ... bla bla bla ... jag är snart 26 och låter redan som en gammal kärring!

Han en trevlig regnig torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0