Längtar ...

God morgon! Gud va jag längtar till semester nu ... snön fortsätter att falla ute, de e bara å ta på vinterjackan igen! Det hjälper ju definitivt inte att jag är supermega PMSig just nu och vill döda alla i min väg ... GRRRRR

Nu ska ni iallafall få se lite färg! Jag blev jättenöjd med min sotning igår men direkt när jag la läpparna till så ångrade jag mig, det blev lite för mycke, fick fixa till det när jag kom till jobbet ... hahaha









Produkter:

Grunden:
Prime and protect
cover all mix
Liquid foundation milk
Dual foundation helsinki

Ögon:
High tech lighter platina
cybershadow bordeaux
M/S muffin
M/S pistill (utgått)
Gel eyeliner black
Eyepencil heaven
Max lashes black

Kinder:
Metal cherry

Läppar:
Lipstick trust
Lipgloss pink

Bryn:
Tribrow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0