Vårstädat

Gokväll!

Vilken helg jag haft! Jag tog mig tid att vårstäda hela lägenheten ... varenda vrå är fritt från damm och alla grejjer ligger där dom ska vara! Det är som ett helt nytt hem!! :D

Men allt detta städande har gjort mig väldigt trött ... hahaha! Ont i ryggen har jag också. Börjar nästan tro att det är nåt tok med min rygg??? Nåja .. här får ni min sminkning idag!

Simpelt och snyggt med färgad eyeliner ...





Jag har använt (Allt från MUS):

Grunden:
Prime and protect
Cover all mix
liquid foundation milk
dual foundation helsinki

Ögon:
M/S aquarius
Mixing liquid
Long lash black
Eyepencil vanilla

Kinder:
Blush baileys
M/S love and laughter (båda utgått)

Läppar:
Twingloss lead



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0