Fan va jobbigt när jag kommer på en rubrik till bloggen, och så har jag redan haft den!!!

Jag har verkligen dålig fantasi när det gäller rubriker till inläggen ... jag kommer på nåt att skriva och så ser jag att jag redan skrivit det innan! Har jag ca inte bättre fantasi än så!?!?!

Idag var en minst sagt spännande dag på jobbet ... trodde det skulle bli en trist grå dag men plötsligt fick jag in 2 spontana kurser. Jätteroligt! Sen hade jag en Svensexa också! Ett helt gäng snygga killar i butiken i ca 40min. Det drog in en hel del tjejer i butiken vill jag lova! Mer sånt!!! ;D

Här får ni min fredagsmys sminkning ...









Kommentarer
Postat av: jennica

snygg du va där!!

2011-04-29 @ 22:43:38
Postat av: Mikaela

Tack snuttan!

2011-04-29 @ 23:00:34
URL: http://mickelickan.blogg.se/
Postat av: Viola

snyggt! kan jag få gå en kurs hos dig??

2011-04-30 @ 00:15:59
Postat av: Mikaela

Klart du får Viola! De e bara å boka! ;D

2011-04-30 @ 08:07:56
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0