Mina favoritpenslar

Bra redskap är jätteviktigt fär att få till en snygg makeup! Det här är mina favvisar!!




Från vänster:

116, stor mjuk borste! Jättebra till shading i ansiktet och toning av ögonskugga när man vill ha mycke sotat

109, rund mjuk borste. Toppen att tona skuggan i globlinjen.

103, lipliner. Läppkonturpensel. Men jag använder den mest till min gel eyeliner, jag föredrar den framför den vanliga eyelinerpenseln.

107, bred ögonskuggspensel! Sketabra att packa på skugga med, även till att tona skuggan.

204, kort smal pensel. Den går att använda till mycke! Consealer, läppar, eyeliner ... you name it. Jag använder den mest till gel eyeliner när jag vill ha en lite tjockare linje. Även till lipgloss pot. Den har utgått i butik men den nya platta mascaraborsten går också bra!


Vilken är din favoritpensel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0