Höstvindar!

Usch å fy säger jag bara! Hösten är mysig men det blir ju så förbaskat kallt! Dessutom så blir jag alltid så toss om läppar och händer på en gång. Jag ser redan hur mina händer blir mer å mer skrynkliga och torra ... de e bara å smörja smörja smörja ...
Jag vill tipsa er om en skitbra produkt till torra läppar, och det är Make Up Stores "Lip care mix"!!!
Jag vet att den är väldigt ombloggad och de flesta vet om den, den var slutsåld hela förra Vintern! Så ni får passa på att köpa den nu innan den tar slut igen ... man vet ju aldrig! ;P

LIP CARE MIX

Lip Care Mix är räddningen för torra nariga läppar. Peeling, inpackning och vårdande läppbalsam, allt samlat i en praktisk liten burk. Torr och fnasig om läpparna, börja då med den gröna krämen som är en mycket mild peeling för att avlägsna döda hudceller från läpparna.
Efter peelingen appliceras den vita inpackningen för att mjuka upp och stärka läpparna. Den kan användas dagtid, men lämpar sig även mycket bra som inpackning under natten. Ricinolja är mycket mjukgörande och binder fukt i läppen samt skyddar mot väder och vind. Fett löser fett så denna kraftiga krämfungerar även utmärkt som rengöring.
Det rosa vårdande läppbalsamet, innehåller E-vitamin som hjälper till att bevara och bibehålla fukt.

nyckelingrediens

  • E-vitamin: (Tocopheryl Acetate) Binder och bibehåller fukt, balanserar torra och feta partier, stimulerar cellproduktionen.
  • Ricinolja: (Castor oil) Skyddar mot väder, vind och uttorkning, fuktighetsbevarande.

Text hämtad från www.makeupstore.se 



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0