9/9

God morgon! Idag är jag riktigt trött! :( Men jag har ändå orkat mig upp och bäddat sängen! :)


Dagens kladd ...











Jag har använt (Allt från Make Up Store):

Grunden:

Cover all mix
Wonder powder Sahara

Ögon:

High tech lighter Platina
M/S Mock orange (utgått)
M/S punch (utgått)
M/S Under the sun
M/S Honey pie (utgått)
M/S Moscow
M/S Muffin
Gel eyeliner black
Eyepencil Vanilla
Drama mascara

Kinder:

Blush baileys (utgått)
M/S Punch (utgått)

Bryn:

Tribrow

Läppar:

Lipgloss rio


Bara 2 dagar kvar till helg! Tjohoooo!!


Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

galet fin make up! det är roligt att exprementera med olika färger. speciellt nu på hösten. jag gillar skarpa färger

2010-09-09 @ 10:30:57
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0