21/9

Goooooomorron! Riktigt tråkigt väder idag .... bläääää!!
Min sminkning idag känns inte så höstig direkt enligt mig ... men jag trotsar kylan och hösten en liten stund till ... ;D


Dagens kladd!
Som ni kanske ser på första bilden så har jag en gigantisk PMS finne på hakan ... GAAAAH!!! Den var helt omöjlig att täcka då den är alldeles rinnig och äcklig ... om inte den försvinner innan helgen så dööööör jag!!! ;P









Jag har använd (Allt från MUS)

Grunden:

Cover all mix
Wonder powder sahara

Ögonen:

High tech lighter platina
Dual foundation helsinki
Blush baileys (utgått)
M/S muffin
Eyepencil baltic
Eyepencil tropical
Max lashes black

Kinder:

Blush baileys (utgått)
M/S love and laughter (utgått)

Bryn:

Tribrow

Läppar:

Lippencil Sharp rose
Lipstick Peachy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0