Pink night!

God lunch! Har sovmorgon idag! Så mitt inlägg kom upp lite sent. Idag blir en lång dag! Pink night på Club Tellus ikväll! Hoppas ni kommer dit! Jag kommer stå från ca 22-? och kladda rosa smink på alla!!! Mohahahaha! Jag kommer även pusha extra för armbandet "pink cirkle of life" som är till förmån för bröstcancerfonden! Mycke rosa idag!

Dagens kladd!










Jag har använt (Allt från MUS):

Grunden:

Prime and protect
cover all mix
Wonder powder sahara

Ögonen:

High tech lighter platina
M/S cheerleader (utgått)
M/S pistille (utgått)
Eyedust sassy
Eyedust fame
Cake eyeliner lilac (utgått)
Eyepencil sweet dreams
Max lashes black

Kinder:

Blush metal cherry
Blush chic

Bryn:

Tribrow

Läppar:

Lipgloss pot zap


Trevlig helg! Vi ses på Tellus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0