Och vinnaren äääääär .....

Men först .... dagens kladd .... :P









Oj oj .... linern blev skit och fransarna var jättesladdriga och svåra, dom är från depend, aldrig provat dom förr men jag vet inte riktigt om jag tyckte om dom. Men nu har jag inte tid att fixa till det innan jobbet! hahahaha
Jag är faktiskt inget stort fan av flytande eyeliner men jag tänkte att jag skulle försöka få till det ... menne ... övning ger färdighet eller hur???


Jag har använt (nästan allt från MUS)

Grunden:

Prime and protect
Cover all mix
Wonder powder sahara

Ögonen:

High tech lighter platina
M/S white
M/S deadly
M/S pollution
Eyepencil black
cake eyeliner black
fransar från depend (nr2)
Max lashes black

Kinderna:

Blush baileys (utgått)
M/S love and laughter (utgått)

bryn:

Tribrow

Läppar:

Lipstick Mood



Och nu till nånting viktigare! Vinnaren av goodiebagen!!!

Den lycklige ääääär ..... Elin Nilsson!!!! (http://elinilsson.blogg.se/)
GRATTIS!!!!
Jag hade gärna gett ett pris till er allihopa, stort TACK till alla som tävlade! Så himla kul att det var så många!

Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson

Men Yeeey det är juh jag!! Hahaha så glad jag blir :D :D

Min dag är gjord tusen tack!!! :D

2010-10-01 @ 10:32:29
URL: http://elinilsson.blogg.se/
Postat av: Vinzent

grattis till elin (:

hur får du basen så perfect btw?

några hemliga trix ? (a)

2010-10-01 @ 13:56:53
URL: http://vinzents.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hejj, vill du ha en header?

Jag kan fixa hur du vill ha den du kan maila eller lägga till mig på msn.

2010-10-01 @ 17:27:56
Postat av: Mikaela

Till Vinzent:



Jag har bara ett ord! WONDERPOWDER!!! Jag använder endast cover all mix och wonderpowder. Men det är ändå viktigt att sköta hudvården för att få en bra bas. Jag använder sensitive foam cleanser och dual active remover (rengöring), Treatment toner (ansiktsvatten) och ice cream time (dag/nattkräm) ... och jag har blandhy. Allt från MUS såklart ... ;)



Till Anonym: Åh va kul! MIn pojkvän håller på att skissa på en header, om jag inte är nöjd med den så mailar jag dig direkt!! Kram!

2010-10-01 @ 23:50:50
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0