7/10

Godmorgon! Idag gick jag upp 7 ... då var det jättekonstigt ljus ute! Nån annan som tänkte på det? Det var liksom murrigt gult ljus ute, såg jättemärkligt ut, men väldigt häftigt! Fullt upp den här veckan, och veckan är inte slut än! I morgon kväll kommer jag stå på "club tellus" i Nyköping och sminka på deras "pink night". Mycke massa rosa smink blir det! :D


Dagens kladd!












Jag har använt (Allt från MUS):

Grunden:

Cover all mix
Wonder powder sahara

Ögonen:

High tech lighter platina
Eyedust enigma
Eyedust victory
Eyedust fame
M/S spruce
M/S toxic
Eyepencil heaven
Treatment mascara
Max lashes black

Kunder:

Blush baileys (utgått)
M/S love and laughter (utgått)

Bryn:

Tribrow

Läppar:

Lipstick crust
Lipgloss Vide

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Tänkte bara fråga, jobbar du själv i butiken nu? Var längesen jag såg någon annan där. :)

2010-10-08 @ 11:43:25
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0