Vilken helg!!

Måndag igen ... man är seg i vanlig ordning. Men vilken mysig helg det blev! Inte alls som jag tänkt mig.
Tyvärr så blev det ingen fotostudio i lördags! Fotografens son blev liggandes i magsjuka så vi fick skjuta upp det lite ... men lika glad för det var jag! Eftersom både jag och Henrik var uppe så tidigt på lördagen så fick vi för oss att vi skulle åka och hälsa på min syster i Avesta istället, så det blev en liten roadtrip över dagen .. :D Myste med syskonbarnen och hälsade på syrran och farmor. Jag passade på att visa Avesta centrum för Henrik också ... det tog ca 5 minuter så hade vi sett allt .. hahaha. Men mysigt var det!

I söndags gick vi inte upp förrän vid två tiden tror jag! Såååå himla skönt att ligga och dra sig huuur länge man ville! Sen var det kalas hon Henriks syster, och efter det gick vi på bio. Alice i underlandet i 3D! Det var riktigt snyggt gjort men jag var inte så imponerad som jag trodde att jag skulle bli. Dessutom satt jag och irriterade mig på sminket! Drottningens blåa ögonskugga såg kladdig ut på ögonlocket, hade lagt sig i veck och höll på att trilla bort, så det satt jag och irriterade mig på ... petnoga kanske men ...
Hur som helst så klagar jag inte! Jonny Depp i 3D kan ALDRIG bli fel ... ;D

Men nu är måndagen här! Tillbaka till verkligheten .. . Jag längtar redan till påsk då jag får åka tillbaka till Avesta igen ... :)

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Längtar redan!!

2010-03-22 @ 13:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0