Spännande!

Håller precis på att plocka ihop lite grejjer till fotostudion i morgon! Det ska bli riktigt roligt! Det är så att jag ska åka ut till Bettna och sminka mina kära vänner som ska fotas!
Det är första testgruppen till Veronicas "modell" projekt som hon ska ha därute! Man man boka in en grupp för en fotosession och lite myspys! Gå gärna in på www.veraphoto.se och kika på hennes bilder. Det är så himla mycke jag måste tänka på att ta med mig! Herregud! Blir en tung väska ... men kul blir det! Jag ska försöka ta lite behind the scenes bilder som jag kan lägga upp här sen så ni får se hur roligt vi har! :D
Jag retar min pojkvän hela tiden att jag ska sminka honom imorgon ..hahaha! Han är inte så förtjust i den idén, men det var faktiskt han själv som ville följa med för att han ville ha snygga bilder på sig själv ... och vill man ha det så får man tåla att man får lite puder på nosen! Hehehehehe ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0