Har ni höööört detta!?!?

Man slutar aldrig att förvånas av överklass-sverige. Sitter och tittar på "Vakna med the voice" på femman. Tydligen så är det en ny trend i brat kretsar i Stockholm att man "vaskar" champagne!! Alltså att man beställer in 2 flaskor och ber kyparen att hälla ut en i vasken ... vad är det för fasoner!??!! Man har ju hört om att de sprutar ut champange för att visa att de har pengar och kan slösa, men det här tricket syns ju bara på kvittot, de ser ju inte att det faktiskt försvinner ner i vasken, totalt meningslöst! Vad tycker ni om detta??
Jag hoppas iallafall att alla kypare som blivit ombedda att "vaska" tar dubbelt betalt men behåller flaskan iallafall, man slösar inte på bra skumpa!!
Jag ber alla er kypare därute att skicka alla "vaskade" flaskor till mig så kan jag dricka upp dom! :D


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0