God morgon, eller??

Jag sitter i soffan, sminket e på men håret är fortfarande blött och jag ska gå om 20 minuter ... inte bra!
Egentligen har jag ingen lust att gå nånstans idag, grått å trist ute och jag är trött som en gnu!
Men men ... inget att göra åt! Jag tror säääkert att det vänder när jag kommer till jobbet. Idag e det fredag! Då är det lite mer folk på stan iallafall, dagen går lite fortare.

Funderar lite på vad jag vill att min blogg ska innehålla. Förhoppningsvis kan jag dela med mig av lite sminktips och annat smått å gott! Just nu ser bloggen lite tråkig ut jämfört med alla rutinerade bloggare därute, men än så länge har jag inte en enda läsare upptäckte jag nu på morgonen så de e lugnt .... hahhahaha! Hinner kanske göra den lite snyggare innan jag fått folk att läsa den.

Kommer ni se finalen i melodifestivalen imorgon!??! Jag kommer såklart sitta bänkad framför tvn ... förhoppningsvis med ett glas skumpa och god mat i magen, myspys!
Jag lägger iallafall min röst på Anna Bergendal, riktigt fin låt och hon är ju Nyköpingsbo! Lite patriotisk får man vara ... ;D
Tycker att det är hysteriskt roligt att det blev sån stor affär med hennes skor!! Köp ett par kopior utan logga och move on!! Jag tycker startfältet iår är svårt, många som skulle kunna vinna. Jag tror att Timotej (stavas det så?) kan överraska, även om inte jag hade så mycke till övers för låten. Vi får la se hur det gååår ... spännande!

Nu måste jag faktiskt gå och blåsa håret, en lång arbetsdag väntar. Jag längtar redan hem till soffan! När jag kommer hem ska jag laga hemmagjorda hamburgare och pommes till hjärtat mitt, och så blir det mys i soffan resten av kvällen. Hörs då ... tjing tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0