Dating in the daaaaark!

hehe ... ska bli spännande att se hur hon med tänderna tänker, hon verkar vara liiite kräsen! Jag tror inte att det här med dating i mörkret är hennes forum ... :P

anywaaaaay ... är riktigt trött idag, men har haft en jättebra dag på jobbet! Har varit på riktigt bra humör! Det är så kul att vi får så mycke positiv feedback för "fifties" looken vi har nu! Den är rolig, retro och flirtig! Dessutom passar den mig perfekt just nu! I like it!
Satt i morse och tog bilder på mig själv med min 50-tals makeup som jag tänkte lägga upp här, men jag tittade på bilderna och skrattade åt mig själv för att jag såg så jävla rolig ut ... bättre lycka nästa gång säger jag bara ... hahahaha!! Ska försöka fixa lite bättre ljus också så att man ser färgerna bättre. I´m on it! ;D

Nu ska jag koncentrera mig på dating in the dark ... spääääännande! Sen är det desperate housewives som gäller, och då är det DO NOT DISTURB!! Mycke viktigt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0