Cleaning mode ...

Det är liksom meningen att jag ska städa nu, jag har hunnit så långt att jag har bäddat sängen och satt på en tvätt ... sen fastnade jag på facebook igen. Spotify är på hösta volym och dammråttorna dansar runt i lägenheten ... herreguuuud! Ska ta och vika lite tvätt som fortfarande ligger i tvättkorgen sen förra gången jag tvättade (och lite på golvet). Sen ska jag organisera mitt smink tänkte jag, funkar inte riktigt att det ligger i en stor korg alltihopa. Jag har liksom ingen bra förvaring i badrummet heller. Men nu har jag köpt en ny necessär (från make up store såklart) som man kan hänga på en krok! Där tänkte jag ha allt som jag använder oftast, resten kan jag ju ha i nån sminkväska i garderoben eller nåt ... tror ni det kommer att funka?? Nää ... inte jag heller, kommer väl sprida sig ut över hela lägenheten iallafall. Nu hoppas jag att Jenkan ringer snart och räddar mig från mitt städande ... ;D






Det var inte riktigt den här väskan jag köpte, min e lite större .. men denna är också snygg! Det köpte min mamma, och hon gillade den så mycke så hon köpte en till moster också ... kanoners! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0