Minttu!!!

Idag har jag sminkat fina Lianna inför kvällens event på Club Tellus. Kvällens evenemang är drycken minttu!




Här är min tolkning av den finska drycken ... ;D




blå blå vindar och vatten ... jag blev ganska nöjd efter x antal svordomar ... skuggan vägra sitta på primern!! Jag tror jag använde alla penslar jag kunde komma över för att försöka fixa det! :P
Det blev lite dåligt ljus på bilderna men men ...








Jag har använt ...

ALLT från Make Up Store

Grunden

Matt foundation "Cream"
Eazy cover red/blue
Dual foundation "Stockholm"

Ögonen

High tech lighter "platina"
M/S "across" (just nu på rea!!!)
M/S "pacific" (just nu på rea!!!)
M/S "satin"
Eyedust "sight"
Eyedust "crystal"
Eyepencil "tropical"
Eyepencil "secret agent"
Mixing liquid
Treatment mascara
Coloured mascara turquoise
Max lashes black
Tribrow

Kinderna

Blush "Nut"
Blush "Peach"
Wonder blush "Goddess"

Läppar

Lippencil "Sauvage"
Lipstick "Bare"


Nu ska jag slappna av i soffan med ett glas rött och lite mörk choklad .. mmmm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0