Man ska ha husvagn!!!

Tjohoooo! Henrik ringde för ett tag sen och berättade att besikningen är klar och godkänd! Husvagnssemestern är bara runt hörnet! För er som inte vet så köpte vi en gammal husvagn för nån månad sen som vi tänkte spendera vår semester i. En hederlig gammal Cabby nova från 1980.
Härliga gamla minnen från barndomen som dyker upp ... längtar tills vi rullar iväg mot sol och bad (förhoppningsvis)

Här har ni några bilder på vår pärla!    
                          

                           

                                  

Totally retro .... hahahaha! Henrik e laddad som fan inför semestern! Här ser ni honom i en Bagheraoverall, original från 80-talet. Det måste man ju ha om man ska på husvagnssemester ;D


                            

Jag e ganska laddad jag också ... ;D


                           


Liten bild på hur den ser ut inuti! Dynorna har vi bytt ut. Vi köpte vanliga skummadrasser från Ikea och kapade dom efter de gamla dynorna. MYCKET billigare än att måttbeställa dynor. Inte lika snygga kanter kanske men det syntes inte när tyget kom på. Tyget är också från Ikea. Allt som allt gick det på ca 3000kr för alla dynor. Gardinerna har jag sytt av en gammal gardin som jag fick av min mamma. Båda längderna räckte till alla fönster!
Jag är ganska nöjd ... vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0