Vanlig vardag igen ....

Då är man tillbaka till vardagen igen efter en mycket trevlig kryssning med familjen! Vi firade min moster på 50års dagen. Riktigt kul när man är ett stort gäng!


Vi började såklart redan på bussen ... That´s how we do


Så¨gör vi lite reklam för Ullared när vi blev överrakade av värlsens skyfall
när vi satt och väntade på att gå ombord. Visst blir man lite retad när man går
omkring med ett paraply från Ullared men vem var torrast!?!!? HA!


Lite förfest i hytten med familjen! Både mamma och Anne körde på franstema ... ;D


Jag och Henrik försöker att inte se fulla ut ... hmmm


Sådär ja ...



Vi hade riktigt roligt och jag säger tack till alla som var med. Henrik ligger nu hemma och är sjuk och jag pallrar mig upp till jobbet trots att jag har ont i kroppen efter att jag trampade snett och nästan föll huvudstupa ner för trappan ... Är jag kärring eller är jag kärring?? Känns som att hela veckan blir pannkaka för att man roar sig en kväll.

Ha en mysig måndag! Min måndag blir nog rätt seg .. men det får det vara värt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0