Ska man bli sjuk nu!?!

Riktigt drygt när man känner att nånting är på gång som inte vill bryta ut! Fryser och svettas om vartannat och är alldeles tung i huvet. Har inte riktigt tid för det just nu! Henrik är redan hemma i sjuksängen så den jäveln har förmodligen smittat mig ... :P Får väl se vad som händer ... jag som var så pigg och glad i morse! Det var visst nån som vände blad ...

Hur bra var inte fångarna på fortet igår!?!? Jag läste på aftonbladet att de tydligen varit väldigt kritiska mot sändningstiden, men jag tyckte det var värsta lyx att titta på en helt vanlig måndagkväll! Alla älskar väl lite vardagslyx då och då??
Deltagarna var riktigt bra igår men frågan är om det håller måttet alla 6 avsnitt?? Jag menar ... Idol??? Vad kan dom göra? Sibel kan ju bryta en nagel!!!!! Hon går väl sönder stackarn ... Kanske är underhållande? Jag vet inte. Det återstår att se ...

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article7665973.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0