Ny design!

Jag har kommit fram till att det är väldigt svårt att få till en snygg blogg. Stort cred till alla som lyckats! Jag har gjort lite ändringar men jag är fortfarande inte riktigt nöjd. Jag skulle vilja bli lite haj på photoshop så att man kan göra lite coola grejjer! Och skaffa en bättre kamera såklart .... (se, nu har jag snart övertalat mig själv att köpa en)

Jag tycker iallafall att jag gör små framsteg hela tiden! Svårt innan man vet vad man vill med bloggen och vad den ska innehålla o.s.v .... man får prova sig fram antar jag!

Sen när jag skaffat mig en ordentlig kamera (snart har jag klickat hem en från nettonnet) så hoppas jag kunna ta ordentliga kort på sminkningar jag gjort ... och inte bara på mig själv! Tröttsamt att titta på min nuna hela tiden! ;P


Kommentarer
Postat av: Camilla

Din nuna tröttnar jag iaf aldrig på. ;*

Men jag gillar designen.

2010-08-19 @ 13:51:19
URL: http://skuttiz.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack Camilla! Du e rätt van vid min nuna nu så du e immun ... :P

2010-08-19 @ 14:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0