Neheeee ....

Man blev då fan inte bättre. Kände mig som en isbit när jag kom hem men jag var varm som en kamin! Det konstiga är att jag känner mig inte sjuk i övrigt?? Kanske kommer när jag vaknar i morgon?? Måste ändå pallra mig upp till jobbet. På torsdag får nog jag och Henrik ligga hemma och snora ikapp. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu! Jag har mycke vettigare saker att lägga min tid på! Grrrr ....
Men men ... inget å göra åt! Jag tröstar mig själv med lite choklad och fångarna på fortet. Idol mot Lets dance! Hur tänkte dom där?!?! Idol kommer ju bli utklassade! Citat från Sibel ... "Jag är glad och stolt att jag gjorde det. Jag trodde aldrig att jag skulle ta mig så högt upp som jag gjorde! Jag trodde att jag skulle tappa greppet och typ trilla ner direkt liksom"
Ja, nånting sånt sa hon .... hahaha! Jag har lite svårt för Sibel, märks det?

Ha en mysig kväll allihop!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0