Låt inte gamla spöken komma åt dig!

Åååååååh! Hemma igen efter en jättemysig helg på Öland med Henrik och hans bror med familj! Känns bra att kunna göra små utflykter så att man förlänger sommaren. Den är ju faktiskt inte slut bara för att semestern råkar vara det ... man får passa på att göra saker innan man blir höstseg, som följs av vinterdepression och soffhäng med godis och varm choklad.

Jag har grubblat nästan hela helgen. Jag fick besök av ett gammalt "spöke" i förra veckan som vägrar att försvinna hur mycke man än försöker. När man äntligen trott att "spöket" inte kan komma åt en längre så dyker det upp. Den här gången på ett väldigt oväntat sätt. Ett sätt som skadar andra mer än vad det skadade mig ... ritkigt onödiga och låga kommentarer. Jag vet inte om det är skrattretande eller bara sorgligt att denne person inte vuxit upp 1cm ens ... snarare blivit ännumer omogen, hur nu det är möjligt???
Det är jättesvårt att lägga saker bakom sig och gå vidare i livet när gammalt groll aldrig blir upplöst!!!
Att inte "spöket" fattar det!?
Förstår inte var aggressionen och bitterheten kommer ifrån??? Finns ingen anledning.

Tänker mer på de som tog mer illa upp än jag. Det krävs mer än dåliga förolämpningar för att komma åt mig. Det känns bara omoget och billigt!

Så mitt tips till alla "spöken" därute ... "go towards the liiiiiiiight"



Ha en fortsatt trevlig måndag allihopa!


Grrrr .... Mikaela badass! *hahaha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0