Jag säger bara ... HALLELUJA!!!

Sitter med senaste nummret av Plaza kvinna i min famn och hoppar högt av glädje när jag läser att Levi´s kommer lansera 3 nya jeansmodeller! Slight, Demi och Bold Curve!
Dessa modeller är de första jeansen någonsin som utgår från kvinnans naturliga form!

Jag citerar ... "Vi i industrin har tittat på jeans från helt fel vinkel. Vi har fokuserat på stil och storlek under alla dessa år. Istället för nu, då vi på Levi´s sätter passform, kontur och proportion i första rummet" -You Nguyen, Senior Vice President.

Helt underbart! Bra jobbat Levi´s!!! Att nån inte fattat det innan?? Jeansföretaget blev chockade när de frågat 60 000 kvinnor om deras jeansvanor och de flesta säger att de har svårt att hitta jeans. Verkligen på tiden att nån börjar göra jeans för normala kvinnor! Hurra!!

Nu hoppas jag bara att dessa modeller lever upp till mina förväntningar. Detta är bara början kvinnor! Snart kommer alla andra jeansföretag att ta efter och vi kommer kunna köpa jeans som aldrig förr!



          

                                        
*bilder från Levi´s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0